Followers

Sunday, March 18, 2012

Rancangan A jadi B

Bila weekend tiba,aku akan plan cuti dengan sebaik mungkin.
Sabtu buat itu ini,Ahad buat itu ini....but semalam....

Pagi sabtu aku gi pejabat pos untuk daftar pemilih...huhuhu


Kantoi lak baru nak daftar...padahal dah terlepas satu pilihanraya yang sepatut aku undi but aku tak daftar lagi masa tu.Nasib senang aje nak daftar.Bagi kad pengenalan kat kerani pos,dia yang isikan semuanya...

Dari pejabat pos aku balik umah opah.Ingat pergi sana nak makan tengah hari aje.Sekali makcik ajak buat apam polka dot...hehhee,aku pantang orang ajak buat kuih.Join ler dia buat (sambil aku belajar buat...).First time aku tengok orang buat apam polkadot.Lepas ni boleh ler aku buat sendiri.Senang aje rupanya dan hasilnya...


Selepas sudah buat apam,dapat lak berita ada tetamu nak datang bermalam dirumah...Huhuhu...haru biru jap coz tak prepare dan tau last minit.Terus balik rumah masak untuk makan malam tetamu...2 buah kereta=13 orang..;)

Memandang tetamu jauh yang datang,malam aku sekeluarga bawa pergi jalan-jalan kat bandar Lumut...Itu je tempat sesuai untuk dibawa berjalan pada waktu malam...Balik rumah dah pukul 11.30 malam...semua kepenatan berjalan.

Sampai umah sempat lagi aku buat print screen assignment untuk member aku....Takpe ler,bersusah payah sekali sekala untuk member..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...