Followers

Friday, March 23, 2012

Pesta Buku Antarabangsa KL 2012


Event yang ditunggu-tunggu setiap tahun....like...like...like

Pesta Buku Antarabangsa KL 2012 akan di adakan pada 27 April - 6 Mei 2012...Maknanya lagi sebulan....Sempat aku kumpul duit tu.So dalam tempoh sebulan nih aku dah kena survey judul buku nak beli termasuk buat budget.Bukan apa,merancang tu penting supaya tidak membazir.

At same time,aku risau jugak takut tak berpeluang untuk berkunjung ke sana...But InsyaAllah boleh kot aku ke sana.Kebetulan lak 28 April tu aku ada kenduri sepupu di Klang.Kena ler arrange masa dengan betul-betul...yakin boleh...ekekkee..

Nak beli buku apa ye?apa buku hot sekarang ye?Yang pasti bukan novel yang cintan cintun tuh...

p/s:apa judul buku yang best untuk dibaca?...;)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...