Followers

Friday, September 21, 2012

Jom Kongsi Hobi....


Setiap orang mesti ada hobi ....sesibuk mana pun seseorang tuh,mesti ada satu benda yang dia suka buat kan...kan?.....kan?betul tak?Macam aku ni selalu jugak sibuk...tapi aku akan curi-curi juga masa untuk penuhi hobi aku ini.


Felt Craft...
Aku suka felt craft...coz felt craft boleh memberi aku kebebasan dalam mengeluarkan idea yang kreatif dan akan menghasilkan hasil yang cute.Huhuhuuuu...memang aku suka ler..aku belajar buat felt craft dengan beli starter kit aje...mula belajar buat tahun lepas.Bila dah tahu menjahit felt craft nih,aku pun mula ler ambil order...alhamdulillah dapat sambutan.Tapi sekarang kerana masalah masa,aku terpaksa berhenti daripada menerima pesanan....Walaupun aku dah tak terima order,aku masih terus menghasilkan felt craft....hanya untuk koleksi peribadi aje....ada masa sila ler lawat blog FeltCraft aku ni...;)

Fridge Magnet
Fuh....ini minat dah lama nak kumpul... mungkin kerana belum sampai seru kot...ekekke...kalau nampak fridge magnet kat kedai,aku tengok satu-satu....fridge magnet ni cantik bentuknya yang pelbagai....cute...aku ni suka yang cute ajer..hahhahaa...tapi sekarang aku dah mula mengumpul nya...ada jugak yang aku jual...mesti korang nak tengok kan?Okeh klik Fridge Magnet untuk melihat fridge magnet aku

Kaktus
Dah banyak kali aku beli...then tak tahan lama...namun aku tak putus asa...bila ari tuh aku berpeluang pergi ke Cameron Hinglands,apa lagi...aku beli ler kaktus...coz aku nak jugak kumpul pokok kaktus banyak-banyak...cantik.Pelbagai rupa dan bentuk...Aku beli 7 pokok dan kini...hahhaha..korang agak berapa pokok aku yang masih bertahan?ekekkeke...alhamdulillah mampu bertahan 6 pokok...harap-harap 6 pokok ni mampu membesar dan aku boleh menambah banyak pokok kaktus lagi....;)

Resepi
Jangan fikir aku pandai memasak ye...Tak tahu kenapa aku suka tengok-tengok resepi kat internet.Mungkin coz aku tahu memasak juga boleh memberi aku kebebasan dalam mengeluarkan idea....Tapi..aku tak cuba pun memasak...hahhahaa...ada yang aku cuba...ada yang tak...ekkeke...So mana yang aku cuba masak tuh,ada ler aku post kat blog resepi aku...;)

Kawan-kawan suka buat apa lak dikala masa terluang?Jom kongsi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...