Followers

Wednesday, September 19, 2012

Cuti-Cuti Kelantan 2

Pada hari kedua aku di Kelantan,hanya plan nak jalan-jalan di sekitar Bandar Kota Bharu aje.Maklum aje ler,Kelantan ni mudah ‘jam’ kalau hari minggu terutama tempat-tempat popular seperti Pengkalan Kubur atau Rantau Panjang.Lagipun aku bukan ada barang nak beli pun,sekadar nak jalan-jalan aje.



Tempat pertama yang aku tuju untuk meronda pada hari kedua ini ialah Kelantan Handycraft Village.Agak-agak aku nak buat apa kat sini?.... huhuhuuuu... Makan....hahhahaa...Kat sini ada kedai yang menjual hidangan tengahari yang berteras ulam-ulaman...Terdapat pelbagai ulam yang dijual dan boleh dimakan dengan budu.Boleh tahan jugak ramai orang yang makan di situ.Mungkin kerana kedudukannya yang berhampiran dengan Pasar Siti Khadijah.

Setelah perut kenyang,aku pergi jalan-jalan di Pasar Siti Khadijah....Jalan-jalan aje..tak mampu nak shopping kain-kain di situ.Tengok aje....walaupun hati memuji cantik....;(...Aku beli Fridge Magnet aje.

Dari Pasar Siti Khadijah,aku pergi jalan-jalan ke KB Mall lak...alahai,macam ler tak pernah pergi tempat macam tu...huhuuhuuuu...nak buat macam mana,ini aje tempat yang terdekat + tak ‘jam’ untuk mengisi masa yang terluang....

Dan esok nya aku bertolak pulang ke ‘rumah manis rumah’ ku.

Cuti-Cuti Kelantan 1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...