Followers

Tuesday, June 5, 2012

Tolong Menolong



Alamak!semalam aku terlupa nak post...Tertido coz penat bekerja.

Hari ni aku nak sembang pasal tolong menolong coz semalam ada member aku minta tolong aku settle kan masalah dia.Aku ni cepat susah hati kalau tak tolong.Mesti tolong.Kalau tak aku akan rasa bersalah sangat-sangat terutama kawan-kawan yang dalam kesusahan duit.So hari ni aku pun tolong ler sedikit apa yang aku mampu tolong.

Bagi aku,bila kita gembira dan mampu tolong orang lain,sebaiknya tolong kerana kita tak selamanya di atas.Mungkin sekarang kita di atas,mana tahu esok lusa kita pula dalam kesusahan.Lepas tolong,jangan ler berkira atau mengungkit.Tolong dengan penuh keikhlasan.Jangan juga mengharapkan balasan...

So,sentiasa ler tolong menolong yer...;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...