Followers

Tuesday, May 1, 2012

Jom ke Pesta Buku!

Banyak hari aku tak post apa2...sibuk dengan urusan keluarga.Hari baru berkesempatan untuk ber'blogging' lagi..

Pesta Buku datang lagi!

Asal nya plan nak pergi petang sabtu (28hb).Tapi bila time sampai kat KL,tengok keadaan KL...huhuhu...memang tak berani ler pergi coz ada perhimpunan BERSIH kat area Dataran Merdeka..



orang ramai berkumpul.Memang ler diaorang tak menuju PWTC but anything can happen..Aku memang tak suka cari pasal so bila fikir aku tangguh pi esoknya aje(29hb).

Pada petang ahad (29hb),aku usaha jugak cari masa untuk gi PWTC...alhamdulillah dapat sampai jugak kat Pesta Buku walaupun sekejap.Semasa aku sampai tu,ada Irma Hasimie dan Yatt kat pentas utama.Tak pasti lak diaorang tengah promosi buku apa.Ingat nak jugak ambil gambar diaorang untuk letak kat blog ni tapi orang ramai di sekeliling pentas.Tiada ruang lak untuk tubuh aku yang kecil ni nak menyelit.

Memandangkan aku ada masa kejap aje kat PWTC (kejar masa nak balik Perak lak by train),aku sempat masuk kat beberapa booth aje.Survey punya survey buku apa nak dibeli,tup tup aku decide beli buku



1)Bijak Mengurus Wang - Hajjah Rohani & Datuk Hj Mohd Shahir
2)Mudahkan Jangan Susahkan - Syed Alwi Alatas

Gembira ler aku sekarang coz dah ada buku untuk dibaca...;)

PESTA BUKU ANTARABANGSA 2012
27 APR - 6 MEI
PWTC KUALA LUMPUR

Kepada sesiapa yang belum pergi ke Pesta Buku,aku cadangkan baik korang pergi...jadikan membaca sebagai satu amalan harian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...