Followers

Wednesday, August 29, 2012

ImPiaN!!

Impian???huhuhuuuu...sememangnya ada beberapa perkara yang aku inginkan dan belum dapat dicapai.



Impian yang aku nak sangat2 capai ialah nak sukses dalam bisnes online...Best kan kalau dapat buat banyak sale dalam sehari dengan hanya berada di rumah...hahhaaa...bukan pe,plan for future(elok dalam berfamily,takde ler anak-anak terabai---opsss tuan tanah single lagi ye)

Actualy,aku tak suka terikat kerja di pejabat.aku lebih sukakan kebebasan...maksud aku,bebas nak start kerja jam berapa,nak cuti,nak pergi mana-mana...

Sebelum ni pun aku dah ada buat bisnes online secara kecil-kecilan...alhamdulillah ler dapat sambutan.But terpaksa stop coz nak fokus pada family biz.But for now...aku nak capai jugak...nak buat jugak....huhuhuhuuu...nampaknya aku terpaksa ler bahagikan masa...;)

Impian uoolllss apa lak?dah tercapai ke?share2 ler...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...